lørdag 30. oktober 2010

Trøye til lillemor

I vår engang, før jeg gikk lei av strikking for sommeren, så strikka jeg denne trøya til lillemor i magen. Det var før vi visste at det var ei jente som lå i magen, så jeg strikka i kjønnsnøytralt turkis. Men jeg har ikke fått rota meg til å montere den sammen før i går kveld, så her kommer endelig bilde :) Er det ikke artige knapper? De har jeg altså ikke laget selv...

***
Jeg har også lyst til å vise dere et av de mange stilige bildene jeg tok av månen her om dagen :) Jeg syns det er veldig gøy med foto, og er kjempefornøyd med at jeg klarte å fange den trollske stemningen som var ute her forrige fredag :)
***
Og helt til sist så må jeg innrømme at jeg glemte å ta bilde av gaven jeg sendte avgårde til Petrine som premie på Give-Awayen min (ammetåke alt kanskje?). Så her kommer en link til bloggen hennes så dere kan se hva hun fikk hvis dere har lyst :) Jeg er veldig glad for at hun likte gaven så godt, og er veldig spent på å se pjoneprosjektet som hun skal bruke garnet til :)

2 kommentarer:

  1. Ja,det var artige knapper. Blir nok fin på frøkna den der :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin trøye da;) Turkis blir fint på jente det;)

    SvarSlett