fredag 22. oktober 2010

And the winner is.....

Ja nå har jeg trukket vinneren av Give-Awayen min. Med hjelp fra random.org har jeg nå funnet den heldige mottaker av en mysig høstpakke :) Det er en glede å annonsere at vinneren er...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
....


Gratulerer så masse Petrine :) Håper du vil like gaven som jeg vil sende i starten av neste uke dersom jeg får adressen din i løpet av helga :) Send meg den på strikketussa@gmail.com :)

Også må jeg gi en stor takk til alle som har vært med i trekningen. Det er jo så gøy med Give-Away når det er så mange engasjerte :D Bedre lykke neste gang til dere ;)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til Petrine :)
    Og takk for konkurransen, Strikketussa.

    SvarSlett
  2. TUSEN, TUSEN TAKK ! Så glad eg vart !! Denne oppmuntringa sette eg virkelig pris på ! Adressa er på veg :)

    Ønsker deg ei fin helg:)

    SvarSlett