fredag 22. mai 2009

Ferdige tøfler og deilige hveteboller :)



Her er ferdigbildet av tøflene :) I dag morges sydde jeg på knappene. Syns ikke de er så tovede som jeg skulle ønske at de kunne bli, men jeg har vasket de sammen med håndklær på 40 grader TO ganger, og mer enn det skulle vel ikke være nødvendig? De er også for store. Kanskje det har en sammenheng med tovingen? Jeg strikket jo med mindre pinner enn det står i oppskriften til og med... Men men, de er veldig deilige å ha på seg da :) Nå sitter jeg i sofaen med tøflene på og nyter deilige boller som jeg brått fikk lyst til å lage i stad.


Her er de nyutbakede med min nydelige konditorfargedekor på for å huske hva som er inni hvilke boller... Hjerte+nøtt inneholder nøttepålegg, blå mash har marshmallows og røde prikker er daimstrøssel (som man kan ha på isen...) Og det var veldig godt alt sammen! Hadde ikke melkesjokolade som jeg bruker å ha inni, så da ble det litt eksperimentering :))) MMMmMMmm!!!

1 kommentar:

  1. Hei:)Kunne godt tenkt meg både tøflene og bollane ! Fann bloggen din gjennom Norsk Strikkeforum. Om du vil må du berre st(r)ikke innom bloggen min også, det er kjekt med besøk.
    http://gunknitter.blogspot.com/

    SvarSlett