søndag 10. mai 2009

Og jeg strikker og jeg strikker :)

Ja nå trodde jeg at jeg skulle være ferdig med tøffel nummer to jeg, men dengang ei. Gikk tom for garn igjen jeg! Skjønner ikke at det skal være 150 g. til det tøffelparet i str. 36/37... Men nå blir den like stor som den første da i alle fall. Er bare å kjøpe mer garn i morgen.

Enn så lenge er jeg tilbake på sjalet mitt, og det begynner å bli ganske så stort nå! Gleder meg masse til det blir ferdig og jeg kan ta det i bruk. Har en UFO fra 2001 som jeg nå har funnet ut at jeg aldri kommer til å gjøre ferdig. Har rett og slett ikke lyst på en sånn genser. Men nå skal jeg rekke den opp, og bruke garnet til å strikke oppbevaringsposer til sjalet og til tøflene. Da kan jeg ha de med meg i veska mi hele tiden uten at de blir skitne :) Men først må jeg altså bli ferdig med nettopp sjalet og tøflene da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar