fredag 15. mai 2009

Endelig helg!

Ja nå var det virkelig på tide med helg... Lurer litt på om jeg har blitt allergisk mot pollen, for jeg er supertrøtt og sliten for tiden (dvs de siste par dagene spesielt...). Har ikke orket å gjøre stort etter jobb, men nå vet jeg at jeg kan sove hvor lenge som helst i morgen, så nå er strikketøyet på plass i fanget igjen :)

Og hvis du syns det har vært lite bilder her i bloggen i det siste så har du helt rett i det. Har jo ikke fått ferdig noe i det siste, og så er det ikke så veldig spennende med underveisbilder på det jeg driver med nå. Men snart! Veldig snart blir det ferdigbilder av sjalet, og kanskje om ikke så lenge etter det så lover jeg at det skal komme tøffelbilder også :) Det er nemlig ikke så mye igjen! Håper å få gjort masse nå i helga :) (Uten barn så kan man nemlig gjøre hva man vil på 17.mai, og du skal ikke se bort i fra at jeg kanskje sitter forran tven og strikker på nasjonaldagen ;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar