lørdag 2. mai 2009

Underveis :)

I dag spiste vi frokost på verandaen for første gang i år :) Det er så deilig med sommer! Ja jeg tillater meg å flagge inn sommeren nå, når jeg kan gå ute i kort sommerkjole en hel dag uten å fryse :) Men på kvelden blir det kjølig, så jeg gleder meg til å bli ferdig med sjalet mitt. I kveld strikket jeg ut nøste nr.2, så i morgen må jeg dra og kjøpe mer garn. Men det er ikke dermed sagt at jeg ikke kan strikke mer i kveld da. Jeg begynner nå på tøffel nummer to :) Har også begynt på de tidligere omtalte strømpene, men de har ikke førsteprioritet nå. Først må kjølige sommerkvelder reddes med sjal og tøfler ;) Har forresten lyst til å strikke meg en hengekøye. Leter etter oppskrift på det, for det må da være mulig? Men jeg må være sikker på at det er et garn som tåler å bære minst 80 kg da... Tips taes imot med takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar