tirsdag 26. mai 2009

Første møte med kiropraktikk


I dag fikk jeg en skikkelig smell i skulderen da jeg var på jobb. Har vært litt øm i noen dager nå, men etter å ha bøyd meg ned og fått klem av cirka 15 barn klarte jeg ikke å vri hodet mot venstre! Au... Armen dovnet også, så jeg ringte til Kiraprakorsenteret. Flere av mine kolleger bruker de regelmessig, så jeg fant ut at dette måtte være det rette å gjøre. Flaks for meg så var det en som nettopp hadde avbestilt timen sin på grunn av omgangssyke, så to timer etter var jeg på plass :) Han spurte masse, før han klemte rundt for å finne punktene som var mest ømme. Også forklarte han så masse! Det var veldig interessant. Vel, til slutt klemte han hardt på de værste punktene, og så knakk han opp ryggraden min. Trodde det siste skulle være skikkelig vemmelig og vondt, men det var jo bare deilig! :)) Så har du vondt i nakke/skuldre/rygg så anbefaler jeg kiropraktor altså. Kjenner at det jobber i skulderen min nå, og skal tilbake i morgen. Er jo fremdeles spent på sluttresultatet, men det er ingen tvil om at det setter i gang prosesser når de klemmer og "knekker".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar