tirsdag 1. november 2011

Mens vi venter på sokker og votter...

... så tenkte jeg å vise dere vinduskarmen min på badet. Litt av den da. Her har jeg det som trengs for å vaske og stelle lillesnuppa, men det er jo hyggelig at det ser litt fint ut også. Derfor har jeg samlet småting som d-vitamindråper, kam og neglklipper i en liten metallboks som det har vært lavendelsåpe i en gang.


For å gjøre rumpevasken enklere har jeg hatt babyolje (som jeg bruker i stedet for såpe) på en såpepumpe av glass fra IKEA. Da slipper jeg å knote med korken og vende flaska i kluten med en hånd mens jeg holder på lillesnupp. Da er det bare å pumpe :) 


 Vel, det var >:/ I morges sto den litt for nær stellebordet, og lillesnupp fikk sveivet hele oljepumpa i gulvet så den gikk i tusen (fem) knas. Olje over hele gulvet, OG mine føtter. I det minste ble føttene babymyke. Var ikke så blid da, for å si det sånn. Men det er kun min egen feil, så snuppa fikk på seg klær og inn i stua for å leke før jeg begynte å polere gulvflisene med babyolje...

Nå skal jeg sette meg og strikke ferdig siste votten, så jeg kan montere og dekorere i kveld. Håper jeg :)

2 kommentarer:

  1. Hverdagen er nok en annen når man har ei lita snuppe i hus,) Tror flisene på badet ditt ble veldig fine jeg;) Hehe, det hender litt Olje gjør seg;)

    SvarSlett
  2. Ja det kan jeg love deg at det er Silje, hehe. Men aldri om jeg ville vært forandringen foruten :) Flisene ble fine de :p

    SvarSlett