tirsdag 8. november 2011

Det gode liv


Ja det er nettopp det jeg føler at jeg lever nå :) Selv om jeg er supertrøtt når snuppa bestemmer seg for at dagen skal starte så går det snart over. "HEI! :D " og et STORT smil om munnen. Man kan jo ikke annet enn å svelge drømmen om å snu seg rundt og sove videre. Jeg er jo også så heldig at jeg får være sammen med den herlige (straks) ettåringen min hele dagen også, og jeg nyter det :)

En annen fin ting med tidlige morgener er at man får se soloppgangen. Vi har den for tia rett utafor kjøkkenvinduet, og ser solas magiske ferd opp fra skogen og opp på himmelen mens vi spiser frokost. Jeg måtte bare forevige den her forrige dagen, og her kommer et av de mange bildene. Dagens illustrasjon fra meg :)

 Ble ferdig med ribbestrikkbuksa til snuppa i går kveld, så nå skal jeg sette meg og montere den. Kanskje får snuppa være modell på bildet som kommer? Vi får se :)

1 kommentar:

  1. Det synes jeg er det beste med tidlige morninger på vinteren også.. Å nyte morgenstunden når det går fra mørkt til lyst :) Ønsker deg flere slike soloppganger :)

    SvarSlett