søndag 1. august 2010

Strikketussa har blitt broderitusse

Her om dagen kom Ateljé Margaretha sin store høstkatalog i posten, og jeg kroet meg sammen i go'stolen og nøt alle de flotte broderiene. Det var inspirasjonen som skulle til for at jeg skulle komme meg ut av en 18 måneders broderitørke. Jeg var veldig hekta tidligere, og har flere broderier liggende. Det jeg valgte å begynne med var å gjøre ferdig årsbildet for 2008:
Nå er det bare å bestille årsbildene for 2009 og 2010 så jeg kommer meg ajour ;) Klikk på et av bildene for å kommet til Ateljé Margaretha sin nettside :)

Jeg hadde også flere ting liggende som ikke var påbegynt. Blant annet disse to bildene av Ole Brum og Tussi :) Nå er jeg godt i gang med Ole Brum, og gleder meg til å henge bildene opp på barnerommet i løpet av høsten ;)

Så som dere skjønner så har jeg ikke startet på noe nytt strikketøy etter at jeg ble ferdig med ponchoen. Det kommer nok etter hvert, men foreløpig er det broderingen som har tatt meg igjen :)

1 kommentar:

  1. Gøy å ha et avbrekk fra strikkingen innimellom da. Fine broderier.

    SvarSlett