tirsdag 3. november 2009

To luer ferdige!

Huff, blir lenge mellom hver oppdatering her nå ser jeg. Det er så mye som foregår for tia, så jeg har ikke tatt meg tid til det for å være ærlig. Ikke at det har vært så mye spennende å skrive om heller da.. men jeg strikker og strikker, og nå har jeg strikket ferdig lua til bestemor, og gjort ferdig lua mi som jeg skal ha i barnehagen i vinter :) Jeg er veldig fornøyd med resultatene, og håper bestemor blir fornøyd med lua si:
.

Jeg gleder meg i alle fall til at det skal bli enda kaldere og snø slik at jeg kan ha på med den deilige lua mi! :)





5 kommentarer:

  1. GUD FOR EN FLOTT LUE!Den siste likte jeg kjempe godt, det er slik lue det er godt å ha på seg da man må ut uansett vær med hunden;) Det er vel ingen mulighet til å sende oppskriften videre til ei som fryser lett?

    SvarSlett
  2. Skal legge link til oppskriften på bildene jeg, så er det bare å klikke på de også. Ellers finner du den ved å klikke på tagen "Oppskrifter" på høyre side her. Litt nedpå siden er Garnstudio sitt bilde av lua, og klikker du på det så får du oppskriften ;)

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg skal ønske meg en slik lue som du har på deg nederst jeg ;)
    Men, jeg kan ikke strikke - så da frir jeg til deg ;)
    He he

    SvarSlett
  4. Først nå så jeg komentaren! Tusen takk for oppskriften! En dag jeg har tid skal jeg begynne med den luen! Super

    SvarSlett
  5. Det skal jeg fikse vettu Mimi :D Sjekk innboxen din der du veit ;)

    SvarSlett