tirsdag 3. november 2009

Nå skal jeg snart strikke duk!

Da jeg fikk så masse garn av Monica'n min så fikk jeg med 200g med tynt blått bomullsgarn. Jeg har ikke helt visst hva jeg kan strikke av det, men så var jeg på besøk hos henne igjen i går, og hun strikker så fine duker. Kanskje jeg skal prøve på det tenkte jeg, og så fikk jeg låne en bok av henne med masse fine oppskrifter på duker! Det blir nok det neste "Strikketussa gjør ting hun ikke kan"-prosjektet, men jeg vet ikke om jeg rekker å komme i gang med det før jul. Jeg har nemlig et par julegaver som jeg må prioritere for øyeblikket... Fy så fort det går mot jul! Om en måned er det allerede advent:) Misforstå meg rett, jeg gleder meg masse til advent og jul. Det er den beste tia på vinteren syns jeg. Kooooser meg i adventstia og i jula. Men når man skal strikke en del gaver så er det leit at tia går så fort... Eller, det er kanskje mest leit at man har så mye annet å gjøre om høsten enn å sitte og strikke? Ja... Det er nok det som er trist. Skulle ha strikka mye mer, hehe. Men sånn er det, livet består av flere ting enn strikking. Kjedeligere ting, men dog ting som må gjøres :/

1 kommentar:

  1. hei;) Jeg har enda ikke begynt med lua, men skal snart begynne. Duk høres spennende ut! Litt merkelig spørsmål, men hvor lang tid tok det før din almanakk kom fra sverige? Bestilte min i dag;) Bedre sent enn aldri har jeg lært:)

    SvarSlett