lørdag 4. april 2009

Snart ferdig med babyteppet, nye planer


Ja nå er det bare noen centimeter igjen før jeg er ferdig med babyteppet :) Jeg er bare sååå fornøyd med det, hehe.

Nå har jeg fått meg noen kurver som passer inn i hylla vår i stua, og der har jeg fått orden på garnnøstene mine. Jeg fant ut at jeg har tre hvite nøster med tynn ull, og tenker å strikke meg noen lekre strømper som du ser her, DROPS nr.112-7 ------>
Er nok ikke akkurat rett garntype jeg har, men det funker vel det også :)

Har også fått pakke fra Ateljé Margaretha i går, med en løper som jeg skal brodere til mamma og to bilder til et barnerom, ett av Tussi og ett av Ole Brum. Så det blir nok både strikking og brodering om hverandre i påska. Jeg skal nemlig BARE kose meg i 10 dager nå, herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar