lørdag 18. april 2009

En liten ting sånn innimellom

Ja i morgen skal vi feire min søster (og min) fødselsdag, og i går var jeg ute og så etter gave. Fant en nydelig ting, men det mangla liksom noe. Derfor fant jeg fram strikkepinner og restegarn i går kveld, og lager nå en "tilleggsting" hehe. Legger ut bilder og forklarer mer i morra tror jeg, for det er jo en gave. Kan ikke risikere at hun ser hva det er her. Er forøvrig snart ferdig med den ene tøflen, så det går da framover der også :)
Hadde ellers gleda meg til å gjøre masse i det fine været i dag, strålende sol fra (nesten) skyfri himmel, og foreløpig 9 grader i skyggen (kl.1040). Men jeg er så heldig å ha blitt skikkelig forkjøla, og orker ikke mye... Annet enn strikking da. Feber og greier, æsj. Får ta dagen litt som den kommer da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar