onsdag 12. oktober 2011

Er'e mulig!

Nå er jeg så oppgitt at jeg bare må klage min nød her. 
Holder på med å strikke ribbestrikkbukse til min lille snuppe. Har det litt travelt med den, siden det allerede er såpass kaldt at den egentlig burde vært ferdig alt, hehe. Var ferdig med første bein nå og skulle begynne på andre bein. Maskene til andre bein har hengt på rundpinnen som jeg strikket toppen av buksa med, og da jeg skal flytte de over på strømpepinnene ser jeg det: strømpepinnene er altfor små! ER'E MULIG! Jeg har strikka et helt bein på pinne nr. 3, også skulle det vært nr. 4. Så nå har jeg rekket opp hele beinet og må strikke det helt på nytt... Gaaahh!...

1 kommentar:

  1. Å nei så kjedelig!! Du får trøste deg med at nå når du går et pinnenr opp går det fortere å strikke.

    SvarSlett