tirsdag 18. oktober 2011

Barnerommet

Jeg har jo skrevet at jeg også skal skrive om interiør i denne bloggen nå. Så da er det vel på tide å gjøre det også ;) 

Det er dessverre dårlig med før-bilder av dette rommet, men dere får jo se hvor fint det har blitt da i allefall :) Jeg er så fornøyd at jeg nesten skulle ønske at det var mitt rom og at jeg var 4 år igjen, hehe.
 Rommet har litt rare vinkler. Det kommer dessverre ikke helt fram av bildene, men det kommer kanskje bedre fram ved en senere anledning. Halve rommet har panelplater i farge egghvit, mens den andre halvdelen har gipsplater som er malt lilla.



På den ene lilla veggen har jeg malt et tre og klistret på wallstickers som jeg har kjøpt på Panduro i Sverige.


 Gardinene er kjøpt for 20 kr. på dynelagerets utsalg på Momarkedet. På venstre side av vinduet står et buet hjørneskap som jeg kjøpte for 200 kr., og ved veggen på vinduets høyre side skimtes en rammemadrass. Planen er å fjerne beina på den og legge ramma rett på gulvet. Det blir en fin lesekrok til lillesnuppa og en super gjesteseng når vi måtte trenge det :) Stolen er en gammel lenestol til en sofa som for lengst har blitt pensjonert. Jeg har bare lagt et sengeteppe over.

2 kommentarer:

  1. Så flott rom! Og jammen har du ordna mye interiør for liten sum! Det kan man like :)

    SvarSlett
  2. Takk for det Hanne :) Ser at jeg glemte å skrive at det skapet ble kuppa på et loppemarked, hehe. Jeg elsker gjenbruk, og har særdeles få møbler som er kjøpt nye.

    SvarSlett