lørdag 6. november 2010

Ferdig med settet til Andrines lillegutt

Dette settet er det samme som jeg strikket til Henriettes lille Live i lilla og som jeg har strikket min egen lille magesnuppe :) Dette settet skal derimot til en liten gutt som kommer til verden rundt juletider :) Det er strikket i Lanett Superwash slik som det lilla settet, og jeg brukte nøyaktig 50g. på det! :D
Æsj, jeg har jo snudd bildet på datamaskinen, hvorfor kommer det denne veien her i bloggen da?? >:/ Skal prøve å rette på det senere...
***
Nå er det bare ribbestrikkbukse på pinne nr.4  som er på gang hos meg. Kjenner at det er greit med en liten pause for pinne nr. 2,5 og 3 nå, hehe. Om ikke annet så for pekefingren min sin del ;) Det er kjempegodt å strikke kun med større pinner nå, så den buksa (fra Nøstebarn-boka forresten) blir nok ganske kjapt ferdig tror jeg :) Hvis ikke mageboeren bestemmer seg for å komme i løpet av helga da. Hadde ikke gjort noe det heller kjenner jeg...

6 kommentarer:

  1. Så flink du er, som strikker til andre selv om du strikker til den egen baby;) Spennende å se om hun kommer snart da;)

    SvarSlett
  2. Såååå fint det ble :)

    Tusen takk :) Kommer og henter det når det passer for deg, bare gi beskjed :)

    SvarSlett
  3. Så fint at du likte det Andrine (Anonym ;) ) Tenkte vi kunne ta overrekkelsen etter at lillemor hadde kommet ut av magen jeg :) Nå tør jeg ikke gjøre noen avtaler egentlig... Håper det skjer noe snart :)

    Ja Silje, jeg syns jo det er koselig å strikke litt for andre også da :) Nå har jeg jo virkelig tid til det også, hehe.

    SvarSlett
  4. Såå fint det var!
    Hoppas ni båda har det bra! :-)
    Klem fra Marie

    SvarSlett
  5. Så søtt sett, koselig med hvitt til liten baby :-)

    SvarSlett
  6. Hei og hå.Du har faktisk vunnet den sunne julekalenderen til meg. Har sendt deg en mail og håper du snart leser denne beskjed slik at julekalenderen din kan nå fram til den 1.des;)

    SvarSlett