onsdag 21. april 2010

Strikkevenninne april 2010 :)

Huff, nå er det leeeenge siden jeg har oppdatert her inne... Er så slapp og uopplagt for tiden, og orker nesten ingen ting. Går dessverre treigt med strikkingen også... Har fått strikket ferdig buksa til Daniel da (og glemt å ta bilde før jeg gav den fra meg...), også har jeg strikket en pitteliten trøye i str. 50, og samme størrelse i en liten lue :) Disse to skal jeg nok få vist fram ved en senere anledning (jeg håper å komme sterkere tilbake nærmere sommeren!)

Men nå er det strikkevenninne i april som er temaet for dette innlegget da ;) Jeg takker Smarie så masse for super pakke! Tre nøster med Drops Alpaca i en deilig lillafarge, to nydelige maskemarkører og tre poser med Nescafe Cappuccino:

1 kommentar:

  1. HEI!
    Hyggelig å se deg titte innom selv om strikkingen ikke er like produktiv som ellers.
    Jeg ser det på de fleste at våren er ikke da man strikker mest;) Jeg hekler teppe i oldemorsruter jeg;) En rute om dagen;) Akkurat passe nå som det er vår;)

    SvarSlett