torsdag 2. juli 2009

Garn til min egen kjole :))



Her ser dere garnet som jeg skal strikke min egendesignede sommerkjole i! Jeg ser at fargen blir helt feil her, for i virkeligheten så er det litt blå-/turkisskjær i den. Er veldig spent på om jeg får det til, men foreløpig har jeg trua ;) Håper å bli ferdig innen 27. august slik at jeg kan ha den med meg til Italia der vi skal i bryllup til en kamerat, det hadde vært sååå kult! Men jeg ser også at det kan bli vanskelig når jeg skal strikke med pinnenr. 3,5. Tiden vi vise :) Har backupløsning på kjole da, hvis jeg ikke rekker eller det skulle bli helt feil. Gina Tricot har nemlig noen flotte kjoler som kan brukse i bryllup... Men det blir ikke kjøpt inn enda i alle fall. Jeg skal prøve å få til dette her :) Fortsettelse følger! :) (Har forresten kjøpt inn 800g av garnet, tror du det holder?...)

1 kommentar:

  1. Jeg har strikka kjole til meg i 400g Safran, også på pinner 3,5. Selve strikkinga tok en uke, så jeg tror du har mer enn nok garn, og goood tid på deg;)

    SvarSlett