mandag 1. juni 2009

Oppdagelse!

Åh... Nå har jeg oppdaget hvorfor det gikk så mye garn til tøflene mine... og hvorfor de ikke ble helt glatte når jeg hadde tovet de også. Jeg strikket rillestrikk jeg, men det skulle jo være glattstrikk!!! At det går an Lena-Marie, les oppskriftene før du begynner å strikke!! Hvert ord! *sukk* Jaja... Så fikk jeg min egen variant da i alle fall... Tror nok at jeg må strikke meg noen nye etter hvert, når jeg blir ferdig med alt som er planlangt til nå vel og merke. Må strikke de slik de skulle. Men det får bli til høsten tror jeg, eller i 2010 en gang. Jeg har allerede handlet garn til 7 prosjekter som jeg må gjøre ferdig først, i tillegg til lua og strømpene som jeg holder på med for øyeblikket... Det er jammen fint at det er så gøy å strikke når man er så glad i garn :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar