onsdag 29. august 2012

Krone-pannebånd

For et par dager siden merket jeg den velkjente skarpe høstlufta da jeg gikk ut må morgenen. 5 grader klokka halv sju er ikke akkurat sommertemperatur. Jeg fikk det travelt med å planlegge pannebånd, sokker og andre ullplagg som størstejenta trenger nytt i høst. Først ut ble et pannebånd. Det kan fortsatt bli litt for varmt med lue, men det er like fullt smart å beskytte ørene. Jeg fant en oppskrift på krone-/prinsessepannebånd og strikka det med Drops Nepal (65% ull, 35 % alpaca). Hekla kant med samme garn i kontrastfarge. Prøvde å tove, men det ble veldig tykt og krympet altfor mye. Så det blir "kun" strikka. 


Jeg tenkte å strikke og selge sånne pannebånd for jeg syns den ble så veldig fin! :D Så send meg en mail hvis du ønsker pannebånd, og hvilke(n) farge(r) du vil ha. Fargekart finner du her. Pannebåndet passer de aller fleste, dvs onesize. Passer i allefall ho på 1,5 år og meg ;) 100,- per stk. + eventuell porto.

2 kommentarer:

  1. Oi så kjekt! Fint pannebånd!! Og for ei nydelig jente!!

    SvarSlett
  2. Så fin ho er, Prinsessa ! Flott kronepanneband !

    SvarSlett