fredag 16. desember 2011

Julekort fra Strikketussa

Nå er det ikke mange dager igjen til jul :D 
Jeg strikker julegave, så strikking blir ikke tema i dag. Interiør derimot passer ganske bra. Det sniker seg stadig fram flere nisser i heimen, og jeg kjenner at jeg faktisk begynner å få en snikende julefølelse. På tide kanskje. Når julekortene begynner å falle ned i postkassa vet man at det nærmer seg :)
***
De siste årene har jeg hatt flere forskjellige måter å oppbevare/vise fram julekortene som dumper ned i postkassa vår. Jeg har hullet de og hengt de som en bord nederst på juletreet, jeg har hengt et bånd fra taket til gulvet og hengt kortene på dette med sikkerhetsnål, jeg har festa de på siden av høyskapet på kjøkkenet med heftmasse og i år hadde jeg egentlig tenkt til å lage et stort hjerte av hønsenetting og feste kortene med små klyper. Klypene har jeg, men hønsenettingen har ikke dukket opp... Så det får kanskje bli neste år? Nå har jeg hengt hyssing over de to blyglassvinduene i stua og hengt opp julekortene på den med miniklyper. Jeg liker det ;)
***
Så med denne sniktitten på mitt julehjem vil jeg ønske dere alle en god og fredfull jul, så sees vi i 2012!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar