fredag 15. juli 2011

Skaut til 2-åringen



Nå har jeg strikket i bomull for første gang på det jeg kan huske! Den eldste av mine nydelige nieser fyller 2 år, og da tenkte jeg at et skaut i bomull kunne være kjekt å ha på varme sommerdager når det blåser litt. Oppskriften fant jeg ved hjelp av google her, og den fine sommerfuglen fant jeg her. Det skal sies at den sommerfuglen dere ser her er tredje forsøk, hehe. Kan kanskje ikke lenger si at jeg ikke kan hekle, for nå har jeg fått trena meg kan du si ;)

Lilli sin bamse, foreløpig navnløs, syns det var stor stas å få sitte modell. Hun syns derimot det var dårlig gjort at hun måtte sitte og se rett inn i sofaryggen på det siste bildet, men sånn blir det når man skal vise baksiden også lille venn!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar