lørdag 19. desember 2009

Ferdig med to julegaver!

Jepp, nå har jeg gjort ferdig de to siste julegavene. Den ene kan jeg ikke legge ut noe om før etter jul, fordi det kanskje er noen som stikker innom denne bloggen i ny og ne... ;)) Den andre er ei lue til maken til den hvite jeg strikket til bestemor. Men denne strikket jeg i sort Karisma, og jeg må innrømme at jeg syns hun er heldig venninna mi som får den lua til jul, hehe. Tror kanskje jeg skal strikke en slik til meg etter hvert også? Syns den ble veldig stilig i sort. Bilde av den kommer så snart vi har fått internett opp og gå igjen. Håpløst å bo midt i skogen og ha tråløst bredbånd!! *argh* Nå er jeg hos mamma og pappa, men bildene ligger jo selvsagt på pcen hjemme... Du får scrolle deg nedover til eldre innlegg og se den hvite utgaven så lenge ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar