onsdag 25. august 2010

Premien fra Monos konkurranse har kommet :D



Her er smykket/maskemarkørene jeg fikk i premie fra Mono :) Det var jo MYE mer enn jeg hadde forventet! Jeg er rett og slett overveldet Mono, TUUUUSEN takk!! Under her ser dere nærbilde av de markørene som henger i smykket. Det lilla båndet dere ser på samlebildet er lagt dobbelt, med magnet på innsiden. Jeg må innrømme at jeg aldri har sett sånn før, men jeg har alt tatt den i bruk som markør i strikkeoppskriften på hvor langt jeg har kommet... :) Jeg fikk også flere markører som ikke henger på smykket. De må få sitt eget innlegg, for jeg fikk ikke lastet opp flere bilder i dette innlegget visst...



1 kommentar:

  1. Så artig at du ble fornøyd! =)

    Håper du trives med de i bruk, også! =)

    Ha en fin uke! Hilsen Mona mono

    SvarSlett